aparate foto profesionale

luni, 2 aprilie 2012

Un beiuşean la maratonul din Viena. Banii adunaţi vor merge la Colegiul Naţional ,,Samuil Vulcan''



Foto: facebook.com
''Mă numesc Remus Sime , am 30 de ani şi de profesie sunt inginer în IT. Alergatul e un hobby de-al meu…'' aşa se prezintă pe scurt cel care în mai puţin de 2 săptămâni, pe 15 Aprilie, de Paşte, va alerga în Maratonul din Viena, eveniment sportiv ce adună în fiecare an aproximativ 30 000 de participanţi. 


''Maratonul din Viena va fi primul meu maraton. Până în prezent am mai alergat 5 semi-maratoane oficiale, două de oraş şi alte 3 montane, însă niciodată distanţa de 42,195 km a maratonului'' povesteşte acesta pe site-ul său alergpentruocauza.ro

Banii adunaţi, în urma acestei cauze, vor fi folosiţi pentru acordarea de burse câtorva elevi meritorii de liceu, din cadrul Colegiului National ''Samuil Vulcan'' din Beiuş,  liceu la care a studiat şi Remus.


''Elevii ce vor fi premiaţi cu aceste burse trebuie sa aibe media generală pe anul precedent peste 9.00 şi să provină din familii cu venituri modeste. Bursele vor fi anuale, în cuantum total de 1 200 ron, distribuiţi lunar elevilor. Ele vor fi acordate începând cu luna iunie 2012, pentru o perioada de 12 luni'', mai precizează acesta

Să susţinem un beiuşean. Detalii despre proiect puteţi găsi pe:



Succes îi spun şi eu. Tot respectul pentru astfel de oameni.


beius-stiri.blogspot.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Loading