aparate foto profesionale

marți, 5 octombrie 2010

Big Build, din nou în Beiuş, la a doua ediţie

FOTOT: facebook
12 case în doar 5 zile. Lansat de Habitat pentru Umanitate Beiuş, Big Build se află la a doua ediţie şi a reunit, alături de voluntari orădeni, oameni din toate colţurile ţării şi din Irlanda de Nord.


Big Build, cel mai amplu proiect de construcţie rapidă din ţară, s-a lansat oficial astăzi (luni-5 octombrie a.c.) în judeţul Bihor. Zeci de orădeni au renunţat la serviciu câteva zile pentru a fi voluntari alături de peste o sută de irlandezi, pe şantierul Habitat.


„Am decis să mă implic pentru că fac un bine atât persoanelor din jurul meu, cât şi mie. Am multe de învăţat şi am satisfacţia de a dărui un zâmbet”, l-a completat Ionuţ Tot, un voluntar care a venit tocmai din Ploieşti. Casele construite prin acest proiect nu sunt donaţii. Ele ajung la familii care, deşi muncesc, nu-şi permit o locuinţă. „E adevărat că aceste case sunt construite pentru oameni săraci, dar verificăm dacă cei care le primesc sunt responsabili şi dacă sunt angajaţi. Asta pentru că ei îşi vor plăti casa, în rate”, a explicat Emil Popa, reprezentantul Habitat.


„O garsonieră costă aproximativ 9.000 de euro, iar un apartament, maximum 14.000 de euro”, a mai spus Popa. „Locuinţa se plăteşte în rate, pe o perioadă de maxim 20 de ani, rata fiind mai mică de 200 de lei pe lună, pentru un apartament”, a subliniat acesta.


Peste 150 de voluntari din Irlanda de Nord au sosit în Bihor prin intermediul proiectului. Irlandezii s-au implicat şi anul trecut în şantier şi au rămas impresionaţi de români. „Este obositor să lucrezi cinci zile pe şantier, dar am avut multe de învăţat de la familia care a primit casa şi care a muncit cot la cot cu noi”, a declarat Ian Caddell, voluntar Big Build.








sursa: adevarul.ro


beius-alexlsu.blogspot.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Loading