aparate foto profesionale

duminică, 1 aprilie 2012

Casa de Paşti 2012: 38 de voluntari din Germania şi Irlanda de Nord vor da o mână de ajutor

Din 2000, an de an, Habitat pentru Umanitate Beiuş ajută cel puţin o familie nevoiaşă să petreacă sărbătorile pascale într-o locuinţă sigură şi decentă.

Luni, 2 aprilie, 38 de voluntari din Germania şi Irlanda de Nord vor începe  lucrul la Casa de Paşti din acest an. Voluntarii din Germania provin de la două şcoli, iar cei din Irlanda de la o Biserică. În zilele următoare vor rididica pereţii, vor monta ţigle, vor da cu bidineaua pentru ca, până la sfârşitul săptămânii, să finalizeze trei garsoniere pentru tot atâţia tineri care nu s-au bucurat de părinţii ce le-au dat viaţă, ci au crescut în familii adoptive alături de fraţi şi surori aflaţi în aceeaşi situaţie, de multe ori după traume suferite alături de familia naturală.


VEZI ISTORICUL CASEI DE PAŞTI, CLICK


„Părinţii mei erau alcoolici şi mai tot timpul plecaţi de acasă, iar eu fiind cea mai mare, a trebuit să am grijă de fraţii mei, să le fac de mâncare, să îi spăl, să îi ajut, fiind ca o mamă pentru ei. Îmi amintesc că eram mică şi era iarnă. Într-o noapte foarte friguroasă frăţiorul meu mai mic de doar 4 luni a murit la mine în braţe… A murit din cauza frigului... După o săptămână am fost luaţi de la părinţi şi am fost aduşi la Căminul Felix.” spune Valeria, unul din cei trei beneficiari ai Casei de Paşti.


Habitat Beiuş: Casa de Paşti 2012. Vezi cum poţi ajuta


Acţiunea din această săptămână se derulează lângă Sântandrei, pe terenul fundaţiei Căminul Felix cu care Habitat are un parteneriat semnat în vara anului 2010 pentru a-i ajuta pe tinerii care au crescut aici să înceapă o viaţă nouă într-o casă nouă. Şapte familii au beneficiat deja de o locuinţă iar acum încă trei tineri se vor bucura să-şi vadă visul împlinit. Sute de voluntari români sau străini au contribuit la ridicarea acestor locuinţe şi mulţi alţii sunt aşteptaţi şi în acest an.


„Prin acest eveniment, Habitat nu doar oferă un adăpost unor oameni care au mare nevoie de o locuinţă, ci mai mult, încearcă să promoveze spiritul creştin, să-i apropie pe oameni, să le scoată la lumină bunătatea, dragostea faţă de Dumnezeu şi faţă de aproapele prin fapte concrete. Iar în cei 13 ani de când organizăm proiectul Casa de Paşti credem cu tărie ca am reuşit acest lucru.” declară Remus Lazea, vicepreşedintele Habitat pentru Umanitate Beiuş.


Pe toată durata lucrărilor, alături de voluntari lucrează cot la cot şi beneficiarii, ei fiind foarte bucuroşi şi totodată emoţionaţi şi aproape că nu le vine să creadă cum sub ochii lor se ridică locuinţa mult visată.


beius-stiri.blogspot.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Loading